6 december

Hej! Idag har vi tränat och det gick fint. På en av maskinerna kände jag av min träningsvärk från i fredags, vem vet kanske vaknar med träningsvärk imorrn också?..;) Just nu sitter jag och skriver på engelskan. Den ska in imorrn och jag har renskrivning för hand kvar..Men jag hoppas jag blir klar imorrn på lektionen. Imorrn bitti börjar dagen med svenska vilket betyder att vi ska fortsätta se "Pojken i randig pyjamas". Det har jag sett fram emot! Imorrn blir det en sen dag för det är ju lucia övning. Men det ska bli så skönt, för spanskan och engelskan är sista läxorna och efter imorrn är vi läxfria :D

Bilden från ikväll. Glögg, pepparkakor och enbärsmust(inte med på bilden dock). mums! kan det bli mer juligt?
Blev väldigt sugen på att slå in paket, en av de bästa sakerna med jul enligt mig! Mamma kom hem med massa fint papper förut. Finast enligt mig är vanligt gråpapper men sådan har vi inget just nu, men vi hade massa andra fina! Glansiga röda paketpapper med tomtar på är inte min grej. kanske gråpapper med ett rött sidensnöre till?
Det tycker jag är fint t.ex. Måste bara köpa mer julklappar först, så jag har något att slå in!

God natt alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0