A verry merry christmas!

Hej och God Jul! :) Idag vaknade jag tyvärr men magont :( Det är magkatarren somm kommer och går. Så jag var inte särskilt sugen på frukost, vilket är olikt mig. Men nu har jag tagit en tablett och mår bättre. 
Vad ska man ha på sig på julafton?? Jag har inga "fin kläder" att ha på mig. Hade först kjol och mamma tyckte självklart det var skitfint, men jag hatar kjol. så böt till skjorta och stickad tröja, känns mer som jag :D Har åtminstone röda naglar..Och vad gör man nu?? första julen jag känner så. Vi är ju bara hemma och det är ju på eftermiddagen som man öppnar julklappar, kollar på kalle och äter mat. Just nu gör man inge speciellt. Anton och Mårten sitter och spelar Xbox.. ;) Ingen snö heller, känns inte riktigt som jul. Men nu ska jag vara gladare, det är ju fortfarande jul liksom. Ha en bra jul afton, hörs senare!

Våran julgran innan vi la dit alla klappar. vilken sne bild ser jag nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0