"Brazilian night"

Hej! klockan är halv tolv och jag bloggar fast jag borde sova. Ska upp vid sex imorrn. Men, blogga ju inte igår så kände att det var dags. Idag har jag iallafall gjort mycket. Slutade vid två och då drog vi och tränade. Efter det gick vi på stan med bellas mamma och letade julklappar. Och vi sju gick vi på "Brazilian night" som var typ en konsert. Den var obligatorisk för den var istället för bild&musik profilen, men jag och Emma behövde egentligen inte gå för vi går ju på lucia istället. Men jag gick ändå, med bella, och det var ganska kul. Åtminstonde kvällen i helhet men konserten var inte superbra. Kan berätta mer om den imorrn, om jag hinner... Imorrn står skola och julklapps letning på listan. Och efter det ska vi sova hos emma :) Hörs imorrn!

Bjuder på en suddig bild från "konserten". Alla var iaf väldigt skickliga, är lite svag för trummor och snygga trummisar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0