Chocolate

Hej! Idag har det varit ännu en dag med jul bestyr. Och jag fick änligen sov morgon! Har ju gått upp 8 ons och tors även fast jag har varit ledig, men idag sov jag till 10 :) Åt sedan frukost  och sen har jag bakat, städat lite och hjälpt mamma med mat. Jag har bakat ischoklad och gjorde dessa söta saker. Tog en gammal choklad kalender och hällde smält choklad i! Är nöjd för jag tyckte dom blev jätte söta :) Vi hat just klätt granen också. Detn blev ganska annorlunda jämför med hur vi brukar göra. Vår gran brukar vi klä i guld, och vita änglar. i år har vi istället några nya röda kulor, pepparkakor och så behöll vi änglarna. Den blev fin och lite enklare :) Nu har jag lite julklappar att slå in och så tror jag mamma ville se klart Halvblodsprinsen :) hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0