Dressman

Japp, det är där jag har köpt dessa plagg. Det var rea och vi gick in av en slump och då fick jag syn på denna skjorta som bara kostade 150 kr! :) Den är superskön och lite tjockare. Och Rolling Stones tröjan kostade bara 75 kr! Den är lite stor för den fanns inte i S så det är M. Köpte en annan Stones t-shirt också, som är svart(den på bilden är mörkgrå irl), V-ringad och i S, och den tänkte jag ge till Emma. Många tycker kanske det är konstigt att handla på dressman men t.ex "kill" t-shirts är mycke snyggare än tjej t-shirts. Skulle du t.ex hitta en Stones tröja på H&M så skulle det vara tusen paljetter på eller något, inte fint enligt mig. Och det är billigt på Dressman :)
På tal om kläder, vad ska man ha på sig på Nyårs afton?? Jag ska till Max men hatar att vara "uppklädd". Blir antagligen svarta jeans och denna skjorta..;)

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Fin fint! :D



Ha vad du vill du är lika fin i allt! ^^

2011-12-31 @ 01:39:28
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: Agnes

tack, då tar jag vad jag vill ^^

2011-12-31 @ 11:29:49
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0