En glad Agnes!

Vi har sett kalle och ätit god mat och öppnat julklappar och va glad jag är :D Fick fina och bra saker, kommer inte säga allt jag fick för det är inge kul, vill hellre snacka med mina kompisar än att dom ska läsa det här ;) Vi har haft jätte trevligt iaf. Snart ska vi fika(saffrans renar!) men just nu har jag lovat min bror att kolla när han spelar sitt nya spel, Skyrim. Han är överlycklig. Söt är han också, jag fick tre presenter av honom varav en stog på listan, de andra två var spontan presenter. En av dem var en uppblåsbar madrass för två, vilket var jätte bra! Nu slipper jag bära in madrasser(från uthuset) om någon kompis ska sova över :) Förut idag lyckades jag få anton och mårten att spela sällskaps spel också, vilket inte händer ofta(okej, anton brukar vilja) ;)
Hoppas alla andra har haft en lika bra julafton som jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0