Evening pictures

Hej! Klockan är knappt 10 och jag är färdig att däcka..Blir ganska tidigt imorrn med, vi ska nämligen till marieberg. Så jag ska lyckas kliva upp vid 8 och gå in i duschen. Det tar hundra år att duscha i vår dusch! det är skit dåligt tryck och det är lite jobbigt när man har långt hår.. Imorrn ska jag köpa de sista julklapparna. Det är både kul och asjobbigt att gå på marieberg. Så det är nog bäst att jag får massa sömn :P
På bilden nedan syns ett vedträ som jag tyckte var intressant. Skulle lägga det i spisen men då såg jag det fina mönstret gjort av larver och sånt, och fick lust att fota det :) Tycker sånna mönster kan vara jätte fina! Sen tog jag kort på julklapparna som finns hemma hos oss just nu, och en närbild på ett paket jag tyckte var extra fint. Älskar traditionella julklappar med gråpapper och lack! God natt från mig, ska sova så snart jag har fixat lite saker!

En suddig bild på alla julklappar so far. Blir fler imorrn.
En närbild på ett av mina favorit paket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0