Friday

Tjena! Skrev inget igår för jag var hos Emma. I skolan igår såg vi på film hela dan förutom på en lektion, vilket var soft men man blir väldigt trött. Efter skolan gick jag och emma och tränade och sen åkte vi och Max hem till emma :) vi spelade pingis och hade sköj. Efter en stund kom Rasmus också, en kompis vi inte sett på ett tag. Min mamma kom med lite nya träningskläder och annat så jag kunde sova hos emma. Vi var båda väldigt trötta så när rasmus hade åkt hem gick vi och la oss.
Efter skolan idag åkte jag upp på stan med mamma för att köpa julklappar till herrarna i huset..Och det var såklart svårt. Speciellt när man har så ont i magen att man knappt kan stå. Jag har nämligen fått magkatarr, tror vi :-/ Åt någon tablett när jag kom hem så nu mår jag bättre. Har ätit god mat och har den senaste timmen suttit och kollat på en film på tv. "Vid din sida" heter den. Jag gillar Julia Roberts och filmen är ganska bra. LIte sorglig för mamman har cancer..
Hörs imorrn och då kommer jag skriva mer. Ska bara vara hemma i helgen, och vi ska baka julgodis tror jag så kanske lägger upp ett recept på jätte söta cocos renar :) Är som vanligt trött på fredagar så kommer lägga mig efter filmen, god natt!

En suddig bild för någon vecka sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0