Gingerbread

Hej! Gud vad uttjatat hej är..Tjena! Idag har jag självklart varit i skolan och det har varit bra och ganska softa lektioner. På eftermiddagen har vi sett på film på spanskan och sjungit jullåtar,engelska såklart, på engelskan :) Filmen var "Barnhemmet". En spansk film som vi sett förut men man fick välja mellan två filmer som sågs i olika salar och den andra filmen var en action film som handla om något fängelse och det lät inge kul. Barnhemmet är en skräck film som jag(bella o emma också) tyckte var läskig..jag tyckte till och med den var väldigt läskig. Men barn är läskiga och jag är ganska känslig. Den var dock inte lika läskig andra gången :P Den ska vi fortsätta se imorrn bitti. Efter skolan åkte jag upp på stan och köpte en julklapp till mamma, och nu gör jag inget speciellt. Njuter av att inte ha några läxor och att det snart är jullov!! :D Skriver senare!

Ska sluta med pepparkaks bilder..Men det här är från igår :) om nån undrar varför vissa är brända så är det för att jag och mamma gillar lite brända pepparkakor^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0