härlig helg

Hej! Det har blivit låg uppdatering denna helg men jag har knappt varit hemma sen i fredags. I fredags bloggade jag lite snabbt medans jag var hemma och duschade och packade lite saker, för att sedan åka till Emma. Jag och bella sov hos henne och vi tittade på film och spelade pingis! Om man inte kört pingis på ett tag så är det sjukt kul! Först körde vi med Emmas familj men sedan så kom Max och Tim. Det är två kompisar och vi körde pingis med dom och lyssnade(och dansade lite fult) på rockklassiker. Ganska soft. Efter att dom åkt var klockan ungefär 1 eller nått och då sov vi. Vi måste ha sovit grymt skönt för jag och bella sov till halv 12(!!). Ni tycker säkert inte det är mycket men har inte sovit så länge på nått år typ..:P Efter frukost(lunch) så kollade vi på film(jag och bella skulle ha dragit och simmat men vi orkade inte..) och sen följde bella med mig hem och vi bakade kakor åt bellas mamma för att dom renoverar köket. Sen drog vi vidare till bella och efter en stund kom emma också.
Vi käkade  och sedan kollade vi på film. Först Sherlock Holmes, så vi kan se nästa på bio, och sen stolthet och fördom, den med keira knightley och Matthew macfadyen(Ignorera stavningen..) :)
Tänkte snacka mer om filmerna typ imorrn för annars blir det ett himla långt inlägg.. Till filmen filmerna hade emma köpt massa godis. En påse salt och vinäger chips, två påsar polly, en påse risen och en marabou! :)

Idag åkte emma hem rätt tidigt och jag och bella har pysslat med lite allt möjligt, bla lagt ansiktsmask(^^), putsat fönster och gått ut med hundarna. En salig blandning :P Nu på eftermiddagen har jag bara gjort ingenting..vilket betyder att jag glömt bort tiden medan jag suttit och kollat på trailers och intervjuer på Y-tube..:D Efter detta långa inlägg säger jag godnatt! ska inte sova riktigt än men snart.

En bild från vinterpromenaden. det var lite halt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0