Hej träningsvärk!

God morgon! Jäklar vilken träningsverk jag har i rumpan och framsidan av låren! Får se hur jobbigt det kommer bli att gå på stan idag, bara jag går vanligt gör det ont! Ganska skönt att för en gång skull ha träningsvärk men var inte beredd att få så här mycket eftersom vi inte brukar få av träningen. Måste vara idrotten för där gjorde vi nåfra riktigt jobbiga övningar som jag sedan upprepade på träningen. Bl.a utfallssteg och några skitjobbiga veritioner av plankan! Och eftersom jag inte är van att få träningverk av träningen så stetchade jag inge någa. Så det kan gå :P Kanske kommer bli jobbigt att sitta på bion också.. ska bli spännande att se!

Ska iaf duscha nu, boka biljetter till bion, ringa farmor och göra mig klar. Sen bär det av till karslund(till en butik) och sedan vidare till stan för att träffa bella. vi ska kolla på julklappar och senare kommer emma och linn också och då blir det bio! :) Om jag hinner skriver jag om filmen! Hörs!

En bild på mig igår. satte upp luggen så jag såg ut som i sexan ^^ då hade jag jämt håret uppsatt med hårspännen och den där mössan :)

Kommentarer
Postat av: emma

Har också träningsvärk i hela jäkla kroppen! Kan knappt gå...

2011-12-03 @ 13:39:09
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0