Hem till gården-HTG

Hej! träningen gick bra idag och medans vi väntade på bussen så åkte vi upp på stan en snabbis. Kom hem vid tolv och sen dess har jag ätit lunch och kollat på hem till gården. Hann bara se ett halvt avsnitt imorse och det var skitspännande så var tvungen att se vidare! När jag kollade runt på google efter en bra bild från HTG(Fick bli denna även fast den också är kass) så hittade jag massa information om serien OCH en länk till discshop där man kan köpa en "box" med highlights från programmet!! Har aldrig hittat någon HTG box(det är 6 skivor) förut och denna kostar bara 59 kr(!). Det vore en perfekt julklapp till mamma! och om jag köper den innan kl 4 idag så kommer den imorrn!! Då till problemet. Ett, jag är inte arton så jag måste beställa i mamma namn så om den ska hämtas ut så måste mamma hämta den.. och om den kommer hem med posten så kanske mamma hämtar posten och ser....Åh! Vet att hon skulle bli skit glad iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0