It's christmas time..

Känner att det bara blir massa julbilder såhär vid jul..och inga bider på mig själv heller :O men tar ju inga..får skärpa mig på den punkten.
Just nu sitter jag lite vid datorn men funderar på om jag ska måla naglarna för att vara lite fin imorrn. Det är ju så jobbigt bara, och så har jag inte så många fina färger. Hoppas jag får något fint nagellack i julklapp, och massa skivor! Ja, jag är en av de få personer som fortfarande vill ha skivor och inte vill ladda ner. Inte bara för att det inte är bra(olagligt och så tjänar artisterna inte pengar) utan jag vill också kunna hålla i en skiva och bläddra i häftet i. Det är nämligen så att det jag lyssnar på nu för tiden har jag inte så många skivor med. Vill till exempel ha en Gavin DeGraw(!) skiva, en John Mayer och Nickelback skivor. Sen vill jag också ha Von Benzos nya, en Alestorm skiva, Takidas nya och en GnR :D Har  i alla fall slagit in alla julklappar nu och ska snart sova kanske. Minns hur jag alltid gick och la mig tidigt kvällen innan julafton när jag var liten, så att det skulle bli julafton fortare. Och sen gick jag och Anton upp tidigt och hoppade på mamma och ville öppna en julklapp på morgonen :') Det var förra året som jag inte kände den speciella julkänslan längre. Älskar fortfarande julen men inte på samma sätt som när man var liten. Längtar till imorrn men har faktiskt inte fått så mycket julkänsla.. Nu ska jag sluta babbla och göra något annat(antagligen sova..). Hörs imorrn! :)
God Jul <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0