Juldagen

Hej! Denna dag har jag spenderat genom att göra ingenting. Svårt att ge något exempel på vad jag har haft för mig..Men jag har ätit julbord igen, sett lite på Harry Potter för det gick på tv, ätit godis och tittat när Anton spelat Skyrim. Allså det spelet är kul. Lite min smak för det är fina medeltida byar, så det sitter jag och tittar på medan Anton gör uppdrag ;) Det var menigen att jag skulle foto det jag fått i julklapp men det får bli imorrn. Resten av kvällen vet jag inte hur jag ska spendera..Orkar inte ens se någon film, och då är man lat. Borde läsa för jag har sagt att jag ska läsa klart första delen av svärdet och spiran. Men i sånna fall vill jag nog hellre läsa HP ;)
Åh, vad trött man blir av att göra ingenting. Hörs senare!

En bild från september. Jag bjöd på ett litet fejk-leende ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0