Like somebody turned all the light's out.

Hej! Nu är strömavbrottet över! Vi har varit utan el sen igår kväll och den kom tillbaka för någon timme sen. Jag tycker det är ganska mysigt men det är lite jobbigt med kyl, frys, dusch och toa. Det har varit STORM hela natten. Inget träd har vält eller något men vårt växthus har blåst sönder. Det såg ungefär ut som det hade exploderat för det låg glas flera meter runt. Tog en bild så lägger upp den sen. Idag har jag läst lite och så har vi spelat sällskaps spel, det är en bra sysselsättning när det inte finns någon el. Först spelade jag, Anton och mamma men sen kom Tim och var med och sen kom också Mårten och var med lite :)
Det var väldigt kallt imorse när vi vaknade, jag hade ungefär 15 grader, men vi tände i alla(3) kaminer. Nu har jag duschat  och sitter och lyssnar på Von Benzo :) Insåg att det var över en vecka sen jag lyssnade på spotify, vilket betyder att jag knappt lyssnat på någon bra musik på ett tag för jag har inte så många skivor jag gillar. Har lyssnat slut på typ alla låtar jag vill lyssna på och det kommer inga nya :( Direkt jag hörde tonerna av VB blev jag glad!

Konturerna av min "willow tree". Det är en en ängel i trä, och just denna är "the angel of hope" och den håller i ett ljus. Kommer bättre bild någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0