Lördag 17 december

God morgon!.. God eftermiddag! Jag vaknade inte nyss utan jag gick upp vid 10 och åt en stor frukost, är ju en riktig frukost människa! Eller..jag älskar ju alla måltider ;) Efter frukosten gick jag tillbaka till sängen och låg och läste Harry Potter i en timme. Känner att jag ska försöka läsa mycket detta lov, för när det är skolan blir det ingen läsning för vi har så mycke annat. Har ju svärdet och spiran och HP att läsa.
Snart ska jag och min bror åka in till stan och handla mat och ingredienser till julbaket! Vi har ingen cocos hemma och då blir det svårt att göra saffran cocos renar :P

Fikade nyss. Cocos topparna passar inte riktigt in med "julfikat" men vi blev så sugna på det så bakade det här om dan. Jag älskar cocos! Bildet under visar en tomten jag har stickat i syslöjden, är riktigt nöjd!
Den fyller såklart ingen funktion, men jag tyckte det var smart för man sätter den på en flaska. Och man har ju oftast ganska många flaskor på jul, typ julmust :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0