Minus och nyår idag!

Hejsan! Idag är det faktiskt flera minus grader och frost på backen. Men mamma sa att det skulle bli plus grader, vilket inte gör mig så mycket. Är nog skönare med plus på nyår! Just nu sitter jag vid datorn och har stereon på hög volym. Det är nog fjärde gången jag lyssnar igenom Gavin DeGraws skiva sen jag fick den igår, älskar hans musik! Tack Bella för skivan och tack Emma för att du har så bra musiksmak och gör så jag hittar flera bra artister jag gillar! <3 Haha, men det är faktiskt sant, t.ex Gavin DeGraw som Emma började gilla för flera år. Jag minns att jag hade svårt för honom i början men nu för tiden älskar jag honom :) Fast jag lyssnar mest på Chariot skivan, det är den jag har fallit för ;)
På bilden under ser ni min nyårs present som jag fick av mamma! Brukar inte få present på nyår men Anton fick en flaska Turkisk peppar likör(som smakar precis som stark hostmedicin, mumz :)) så mamma tyckte jag skulle få ett presentkort på Najz Prajz. Det är 200 kr så det kan jag nog få två skivor för :) Idag ska jag hjälpa till med vår trerätters som vi jämt äter på nyår, duscha, lyssna massa på musik..Aa det var väl inte så mycket mer. Skulle vilja byta header på bloggen också men min dator med alla bilder funkar fortfarande inte(!)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0