Music made my evening

Hi there! Jag är på glatt humör. Vet inte riktigt varför, för jag har mest gjort läxor.. fast inte övat på kemin till imorrn..Det borde jag göra. Men det är antagligen musiken. Jag har lyssnat på Sweeney Todd medan jag har gjort engelskan, som har gått ganska bra. Har typ skrivit klart men ska renskriva allt för hand också..Just nu lyssnar jag på Gavin Degraw, och gud vad jag älskar hans skiva Chariot stripped version! Fick jag säga en låt som gör mig lycklig just nu skulle jag säga Follow through, som är på den skivan. Gud vad jag vill ha den skivan, läs: hoppas bella och emma läser detta och uppfyller min önskan ;D Vill också ha John Mayer på skiva, de två artisterna är de två "lugna" jag lyssnar på mest.
Just nu sitter jag och dricker te och ska kolla HTG. Dricker pepparmynta te, en av mina favoriter. Som förresten på minner mig om sommar. På sommaren brukar jag alltid plocka pepparmynta i trädgården och göra te av det <3 bilden nedan har inte så mycket med något att göra men har ju inte så mycket bilder som passar att lägga upp så tog denna i minne av sommaren.
Det snöade ju för första gången idag :D Fast det var ju bara pyttelite men hoppas det kommer mer snart!

Skriver ju oftast bara ett inlägg om dan som då oftast är långt. Men just nu är det lagom för mig att skriva ett inlägg om dan, och då blir det långt för att jag har ibland har mycket att säga och det är skönt att skriva av sig.

Hörs imorrn! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0