My lovely HP collection

It´s just growing bigger! Detta är min fina samling som inte är fulländad än, inte på långa vägar. Det sista delen av dödsrelikerna är jag ganska säker på att jag får av mamma i julklapp, och kanske nån bok också. Håller på och läser bok 4, allså den flammande bägaren. Så det saknas den sista delen av filmerna och 3 böcker. Sen kanske jag ska ha alla böcker på engelska, haha vi får se med det men det vore grymt! Har blivit lite av en nörd..Först när jag såg filmerna var jag ganska liten och fattade inte allt men sen kom jag in i det mer och mer. Och innan halvblodsprinsen(tror jag det var) kom ut på bio så hade vi HP "maraton" och det klarnade lite. Sen såg vi halvblodsprinsen och båda dödsrelikerna på bio och gud va bra jag tyckte de var. Blev uppriktigt sagt lite ledsen efter sista filmen och när jag såg intervjuerna om hur skådespelarna tyckte det var att allt var slut, haha. Daniel, Emma och Rupert väckte ju liksom upp med filmningen. Slut nörd snackat nu ^^
Böckerna är ju väldigt dyra, 250 kr styck. så dessa fyra böcker är ju tusen spänn..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag borde kanske läsa om böckerna, det var ett tag sen sist^^

2011-12-17 @ 19:15:14
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/
Postat av: Kickilicious

Åh, jag är också helt käär i Harry Potter-serien! Satt och grät typ halva Dödsrelikerna del 2 ;D Haha



Du påminner faktiskt lite om Emma Watson, utseendemässigt :o Det är en komplimang! :D

2011-12-17 @ 22:06:16
URL: http://kickilicious.blogg.se/
Postat av: Kickilicious

sv. Ja men precis, det var precis då jag grät också haha! :D

Och ja, Emma är så vacker!

2011-12-17 @ 23:21:19
URL: http://kickilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0