My sunrise your sunset

Tämkte bara slänga in en bild och säga godnatt ;) Två dagar kvar i skolan nu och sen jullov!! Men det är inga vanliga dagar utan imorrn ska vi ha volleybollturnering och på eftermiddagen ska vi simma. Jag tycker det ska bli kul men vi får se vad min mage tycker..Har ju fått magkatarr :( Vill gärna vara med så vi får hoppas jag mår bra! På tisdag har vi skridskor, vilket jag tycker är mindre kul. Iaf när man gör det med skolan vore roligare om man gjorde det med kompisarna bara. Jag är verkligen sämst på det + att jag inte har några skridskor så måste spendera en evighet på att hitta några som passar som skolan lånar ut...Sen på eftermiddagen tror jag vi ska städa och göra lite aktiviteter med klassen. På tisdag kvällen är det avslutning! :D
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0