Oh, yesterday was a happy day

Hej! Blev ju inte att jag skrev något igår. Men vi tog 12 bussen in till stan för att köpa julklappar till vår bror o hans tjej och deras barn och present till farmor som fyllde igår. Vi fick mer tid än väntad så jag köpte lite kläder igår som jag tänkte visa senare. Vi hade iaf trevligt hos farmor igår, vi åt god plockmat och öppnade paket. Jag fick presentkort, en HP bok(den till höger på bilden längst ner), Nickelbacks nya skiva och lite annat smått. Sen blev vi kvar där lite längre än planerat, och vi åkte bara hem lite snabbt och lämnade julklappar och packade lite grejer. Sen åkte jag vidare till Emma och Anton åkte vidare till Max.
Väl hos Emma så hade vi julklappsbyte. Jag är jätte glad för allt jag fick och två av sakerna jag fick av tjejerna är på första bilden. Gavin Degraws skiva Chariot och en film men Heath Ledger, Johnny Depp OCH Jude Law :) Kan visa bild på allt imorrn. Sen åt vi mat och spelade sällskaps spel(Absolut överens och ett som Izabell fick av oss som heter Med andra ord). Med andra ord var jätte kul, det blev mycke skratt. Sen kom Anton och Max och var med och spelade och det var superkul att vara 6 st på det spelet, man måste vara minst fyra för man är i par. Rekommenderar det spelet stort! Sen varvade vi sällskapsspelet med pingis :D
framåt kl 3 så gick vi och la oss(efter många procedurer) och det slutade med att Anton och Max sov över. Vi fick precis plats med alla madrasser på golvet. Det var lite svårt att somna eftersom några av oss(Jag, Max, Emma och antagligen någon mer) var jätte pigga. Vi somnade tillslut men jag sov inte så bra för det mesta av luften i luftmadrassen gick ur och jag sov nästan på golvet.. Idag så följde jag med Bella till Marieberg för att köpa skor till henne och mat till Nyår :) Tänkte berätta mer om nyårs firande imorrn :) Nu blir det duschen.


Kommentarer
Postat av: Max larsson

Du sov nästan på golvet men jag sov på golvet^^ Men det var ju frivilligt:) btw du kunde tagit madrassen jag skulle sova på :)

2011-12-31 @ 01:44:29
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0