Old pic on a tuesday

Hejsan! Allt bra? Med mig är det toppen och...det är JULLOV! :D Idag och igår har varit roliga dagar, inte vanliga "sitta i bänken dagar". Som jag berättade om lite snabbt i söndags så hade vi volleyboll turnering och simning igår. Det var ganska kul med volleybollen igår men mitt lag förlorade alla matcher, men vi var glada ändå :) Igenligen spelade vi ganska bra och ledde i början på de flesta matcher men sen hände det nått och det andra lagen vann med några poäng över oss. Simningen med skolan gick ganska fort och efter det fick vi gå in på äventyrsbadet. Vi hade skoj och idag har jag bara ett blåmärke faktiskt, från när vi åkte forsen ;) Efter skolan åkte jag hem till Bella och vi tittade på film. När jag sen skulle sova så somnade jag som en stock(kommer jag göra idag med)!
Idag åkte vi först skridskor. Jag är inge bra på det och det faktum att skridskorna(som för övrigt var typ st 42..) gjorde så jävla ont gjorde ju inte saken bättre. Åkte lite och sen drog typ alla tjejer i min klass till Max och åt, mums :) Sen tog jag, bella & emma en trevlig vinterpromenad tillbaka till skolan för att städa och leka med klassen, haha. Sedan på kvällen var det avslutning(julshow i aulan) och betyg utdelning. Är nöjd med mina betyg och showen var rolig.
Nu ska jag snart sova, är trött och får inte sova ut imorrn bitti för jag och bella ska nämligen träna ;) God natt och hörs imorrn!

En flera år gammal bild på mig! När jag var liten såg jag lite upp till min bror och hans coola kompisar så jag var lite "killig". Men gillar verkligen denna bild, den väcker så många minnen för mig. Vet precis vart vi är men minns inte stunden då bilden togs. Men den togs av min bror utan att jag märkte det och sånna bilder kan bli väldigt fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0