Onsdag 28 december

Hejsan! Allt bra? Jag mår fint. Jag har ju varit hos bella, och vi hade kul. Vi tittade faktiskt inte på film som vi jämt gör utan vi spelade spel och pratade och skrattade. Vi spelade först "absolut överens", efter som vi var 4 så passade det perfect för man skulle vara i lag, och det gick ut på att man skulle tänka så lika som sin lagkamrat som möjligt. Sen blev vi lite kreativa och skrev massa olika lappar med olika artister. Sen lekte vi en gissnings lek som gick ut på att man var två och två och stog mitt emot varandra. Bakom den enas rygg stog en från andra laget och höll upp en lapp med en artist på, så skulle personen sjunga en låt eller dansa och om den andra personen gissa rätt böt man plats. Typ som sista minuten som är med i "Doobidoo" . Det var skitkul och blev mycke skratt :) sen snackade vi massa om livet och sånt och hade skoj. Idag sov vi ganska länge, åt frukost och sen spelade vi monopol. Nu ska jag hjälpa till med maten, hörs senare!

En bild på jag hittade nu! på mig och Emma i Rom i somras, framför fina Fontana di trevi!

Kommentarer
Postat av: Rasmus ;D

Fontana di trevi! :DDD

2012-01-02 @ 19:18:00
Postat av: Agnes

Jaa :D

2012-01-02 @ 21:36:34
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0