Pics baby

Hej! jag är glad gör jag lyssnar på VB skit högt :D Tänkte slänga in lite bilder från idag. Ni kanske inte vill se sånna här bilder, men ni kan kalla mig nerd om ni vill. Jag älskar att ta bilder när jag bakar! Men mamma tyckte det var lite jobbigt när jag helt plötsligt skrek "freeze!" haha, nej då. Saffranen var så färgglad så jag var tvungen. Och adventljusen fick komma med också. Tyckte sockret på tredje bilden blev fint. Glömde dock ta kort på kakorna, men men. Kommer antagligen göra fler sånna kakor snart. För det blev inga kvar till oss(jag ska ju sälja dom) och mamma ville ha. Och bellas mamma ville också att jag skulle baka(dom håller på att renovera köket) :P
Imorrn blir det en lång "skoldag". slutar vid 3 sen blir det träning, och från kl sex till halv åtta ska vi sälja fika. Jag brukar alltid somna tidigt på fredagar, för att jag är så trött efter veckan. Och det är bara jag och mamma hemma imorrn, så blir väl HTG :) men på lördag blir det bio, berättar om den imorrn!
Tro det eller ej men nu ska jag sova. Eller ja, kolla HTG och läsa. Ha det gött! Goood natt!

Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

Fina bilder!:)

2011-12-01 @ 21:14:32
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/
Postat av: Agnes

Tackar! :D

2011-12-01 @ 21:25:11
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0