Shopping, baking and wrapping

Det är vad jag har gjort idag. Mestandels iaf :) I förmiddags var jag ju och köpte de sista julklapparna och det gick bra och vi blev klara ganska fort. Vi tog en buss upp på stan och blev hem skjutsade av Bellas mamma. Sen har jag bara varit hemma och bakat och slagit in julklappar. Vi har gjort knäck och tryfflar :) Det blev några paket att slå in, men sparade några till imorrn också. Jag är nämligen väldigt långsam att slå in paket/julklappar,haha. Tycker det är väldigt kul och lägger ner mycket tid på det. Imorrn blir det en ännu en dag med "julförberedelser". Ska bl.a baka mer, hjälpa mamma med julmaten, slå in lite mer julklappar, byta till julsängkläder, klä granen osv. Här håller vi hårt på traditionerna , haha. Har inte så mycket att blogga om och känner inte så mycket för det. Men nu ska jag iaf snacka lite mer med Emma på fejan/facebook och sen krypa ner i sängen. Så är det när man inte har något liv, man sover i tid. Vilken tur att jag älskar att sova! God natt!

Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

sv: Tack, du är fin!

2011-12-23 @ 13:34:30
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0