the weekend is over..

Hej! I helgen har jag inte hunnit skriva så mycket. Åkte ju igår förmiddag och gick på stan(hittade en julklapp iaf) och sen var det bio och efter det sov vi hos emma. Lyckad helg! Men det där med läxor hann jag inte riktigt. Jag har försökt gjort det nu på eftermiddagen, och när jag säger försökt då menar jag att jag aldrig kommer igång. Så det blev inte mycket läxor, hoppas jag klarar biologi provet imorrn ändå!
Filmen var i alla fall jätte rolig. Och vi är ju ganska bra på att skratta, speciellt tillsammans. Så det blev mycket fniss under filmen. Efter filmen var vi alla på glatt humör :) Vi satt en väldigt liten salong och såg bion, vilket jag tycker är positivt. Jag tror det var 5 rader. Allra roligast är ju om man är själv, med sina kompisar då, i salongen! Efter filmen blev Linn hämtad och vi andra gick i regnet över stan och väntade på bussen. Sen tog vi en buss hem till Emma och satt och pratade och drack te i nån timme. Sen kröp vi ner i sängen och låg och pratade. Imorse åt vi frukost och sen la vi oss igen och kollade på kalle och chokladfabriken medans vi åt godis. Perfekt slut på en lördag och början på en söndag! Kom hem vid två, och har inte gjort så mycket vettigt sen dess. Nu ska jag lägga mig och kolla på HTG. Har igentligen 6 avsitt att se och imorrn kommer nya, men inte en chans att jag hinner se alla dom nu.
Ska upp vid sju imorrn och då gör emma mig sällskap :) Imorrn är det ny vecka och jag börjar den med att vara dåligt förberedd inför ett prov.. hoppas det går vägen iaf! God natt!


Bjuder på en inte så fin dagsfärsk bild på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Sofia - JULKALENDER! EN TÄVLING VARJE DAG FRAM TILL JULAFTON!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram! / http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0