Time to sleep, and count sheeps

Hej! har haft en trevlig kväll! Först spelade jag döda zombie spel med Max och Anton. Jag var bäst.. eller nått. Sen kom Tommy och Anna och då såg vi Jägarna 2, hade inte sett 1:an ens men den var ganska bra iaf. Och nu har jag precis åkt ur Monopol som vi spelat i flera timmar. Kul, Anton och Max hade typ 20 miljoner var medans jag hade alla städer intecknade och bara en halv miljon..;) Nu vet jag antagligen vad jag ska göra på nyår också, jag ska till Max :) Tror det får bli så. Men nu ska jag snart krypa ner i sängen, för imorrn ska jag och Anton till stan så jag kan inte sova hur länge som helst. Vi ska upp på stan och akut köpa en present(antagligen en blomma) till farmor och sena julklappar till mina brorsöner. Haha japp, jag är 15 år och är faster till 5 pojkar. Två av dom ska jag hitta något till imorrn. Kommer bli skitsvårt! Dom har allt och egentligen borde vi inte köpa något men det känns dumt att inte ge något. Vi får se vad vi hittar på. God natt! <3

I brist på andra bilder så fick det bli en på Heath Ledger.. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0