Tisdag 27 december

Hej! Vad har hänt med vädret?? Inte nog med att det är storm utan vädret är som om det vore oktober..eller mars! Inte det minsta snö, +5 och blåsigt. Det har ju som sagt varit storm, och det är det idag också. Inatt har det båsigt sönder fler rutor på växthuset, så jag kom precis in efter att ha plockat glas. Annars har jag sovit ganska länge idag. Eller ja, jag sov typ till tio men jag gick upp vid elva. Haha, drömde en så sjuk dröm imorse. I en american pie film, som heter naked mile, så springer ju massa studenter nakna i studentområdet. En så kallad "naked mile". Och imorse drömde jag att jag och flera från "Hem till gården" skulle springa nakna genom byn i det programmet. Haha men det är ju liksom lite konstigare att springa naken med en by(för då har ju alla olika åldrar, jag minns att jag var yngst och dom älsta var tanterna i byn..som är typ 75 haha) än med enbart studenter. I alla fall, när jag hade gått upp gick jag ner och åt frukost framför tv, strö tittade lite på sjunde himlen. Funderar på vad jag ska göra nu? Måste duscha och äta något innan jag åker till Bella ikväll iaf.

En lite otydlig bild från julafton. Det blev ganska mycke papper på golvet när vi hade öppnat alla paket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0