Ultimat mys!

Just nu har jag laddat dvd:n och skurit upp en färsk ananas. Ska gå ner och hämta lite knäck och några nötter också. Tänkte säga att jag måste passa på att äta massa godis innan vi börjar träna igen men kom på att ananas och nötter är ganska nyttigt. Fast jag kommer väl äta lite choklad också..
Ganska uppenbart att jag ska se "The holiday". Jag bara älskar den filmen. Har säkert sett den 5 gånger men känslan, åh man blir så glad av den. Passar vid jul. Den är lite som mamma mia, man kan se den hur många gånger som helst..nästan. Gillar verkligen Jude Laws roll i filmen. Har inte tyckt någe speciellt om honom förut, men denna film har gjort så jag gillar honom. Ska kolla på den själv(forever alone, hehe) men det är mysigt ändå. Och det passar mig för då kan jag gråta för mig själv ;) ne, vi får se om jag gråter denna gång också. Det blir nog det sista från mig idag så God natt!

Bilden under visar hur det såg ut i förmiddags, innan vi plockade upp allt glas vi kunde hitta. Vi hittade glas nästan på andra sidan trädgården. Det blåser fortfarande massor ute men jag hoppas det slutar snart och att vi inte blir strömlösa igen..Vilken kontrast mellan bilderna förresten, jätte mysigt och inte så mysigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0