11-11-11

det gick inte så bra imorse. Inlägget jag skrev imorse var tidsinställt, egentligen låg jag och sov då. Skulle ha gått upp vid kl 6 men sov till åtta..Lyckat! Men vi hade idrott på morgonen och det tycker inte jag är något jätte viktigt ämne. Det var faktiskt bara typ andra gången i mitt liv som jag har försovit mig. Jag hade sånn tur att min bror, med körkort, skjutsade mig fast han egentligen kunde ligga och sova :)
Just nu lyssnar jag på nickelback och gör mig klar, ska ta 6 bussen till min vän Emma och min vän Bella kommer också. Vi ska kolla på film och imorrn ska vi på öppethus på Virginska skolan ;) Så kanske inte blir att jag skriver något mer på ett tag, hörs imorrn iaf!


En bild på mig och Emma i Rom i somras :)

Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

Svårt att tro att vi är i rom, med tanke på hudfärgen...eller snarare bristen på hudfärg;)

2011-11-11 @ 17:38:11
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/
Postat av: Linn

Fin blogg!

Har du något låttips på en fin men inte för skrikig låt så skulle de vara grymt om du ville kika in & tipsa om den!

Hoppas du haft en bra dag & får en fortsätt trevlig kväll, kram! :-)

2011-11-11 @ 21:37:36
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0