25 november

Hej! Snart är det ju december, det är ju faktiskt första advent i helgen! Jag har inte köpt några julklappar än..På tal om att köpa, jag har ägnat min kväll åt är att kolla på kläder på internet. Blir så sugen på att köpa saker!! Hittar massa fina saker på H&M och där är det billigt också, men det känns som att när jag har tagit mig upp på stan(är ju aldrig där) och kollar i butiken så hittar jag ingen av saker jag kollat på. Men vi får väl se, såg massa vardagliga klänningar jag tyckte var fina och jag behöver verkligen en ny jacka(den jag har är för liten..) men det hittar jag däremot aldrig. Sen känns det lite ego att köpa massa kläder till sig själv i december..Fast vissa av klänningarna och andra kläderna kostade typ bara 50-150 kr :) Ska försöka hinna upp på stan NÅN dag. Har ju läxor och prov och träning och lucia övning osv..
Imorrn, efter mitt tråkgöra(läxor och städning), ska vi grilla i kåtan. Ska bli kul :)
Det gick ganska bra att sälja fika idag. Och när jag kom hem var det en kille här som sätte in rör i väggen så vi kan elda sen. Vi håller ju på att sätta in en vedspis i köket :) försöker bli klara innan jul annars blir det kaos! Det är kallt hos oss nu för att vi inte kan elda(vi byter rör till alla kaminer)..
Det blev pizza idag för att det var lite svårt att laga mat i köket. Jag gillar typ inte pizza längre. Åt kladdkaka framför idol också :) Kollar för att jag tycker Moa är så bra, hoppas hon vinner! :)
Ska nog sova snart, hörs imorrn. God natt!

Hoppas det ser ut såhär snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0