Alla Helgon

Idag var det alla helgon och jag var och tände ljus med min bror. Jag tänkte på släktingar som gått bort, till exempel min morfar och farfar men framför allt min pappa som gick bort förra året. Jag saknar honom så <3 Var rädd om alla nära och kära och låt dem få veta att ni älskar dem.
Från det ena till det andra, ibland undrar man ju. Vid kyrkogården så var det ett stort träd och vi diskuterade om vi hade fångat något löv denna höst. Vilket man ska göra för att få tur( i mitt fall för att det är kul, men svårt). Men när vi står under trädet faller inga löv så vi går. Direkt när vi gått över vägen så faller MASSOR med löv...Hm Ibland undrar man ju om någon vill jäklas med en, kanske bara hänt mig ;)
Nu ska jag krypa ner i sängen, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0