"Better a silly girl with a flower than a silly boy with a horse and a stick"

Ur "a knight's tale" med Heath Ledger :D Idag låg jag i sängen ganska länge. Läste svärdet och spiran när jag vaknade och åt frukost vid 11, det är ganska sent för att vara jag. Sen har jag städat mitt rum, vattnat blommor damsugit och plockat med grejer, det tog tid! (Tror min orkidée har dött, för att jag vattnar den så sällan, man glömmer ju det..) Men nu är jag klar och borde börja med läxor.. Måste bli klar med SO:n innan Emma, Bella och Izabell kommer. Men blev distraherad av intervjuer med Johnny Depp och Paul Bettany som emma la upp på Facebook ^^
Är lite glad för jag har lite träningverk :D Tror det är från idrotten igår. Får inte träningverk när vi tränar i cirkel gymmet men tog verkligen i igår på idrotten :)

A flower

Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

"You have been weighed, you have been measured, and you have been found wanting"



:D

2011-11-26 @ 17:43:33
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0