Bio!

På fredag ska jag, Bella, Bellas mamma(haha, bara så alla vet. det är inte så att vi inte får gå själva, utan vi är bara tillräckligt mogna för att umgås med våra föräldrar utan att tycka det är pinigt ;) ), Emma och så ska kanske Izabell och hennes mamma med(?) :D Vi ska se Twilight. Jag är ingen Twilight nörd eller tycker filmen är dålig(då kanske jag inte skulle gå på bio men men..) Jag tycker filmerna är bra men inget fantastiskt ;) Inte om man jämnför men Harry Potter(lite HP nörd^^) eller Pirates(och Johnny depp är ju mycket hetare än dem i Twilight) eller Sagan om ringen, men bio tackar man ju aldrig nej till! :) Det var inte alls länge sedan jag såg Twilight för första gången, jag är nämligen lite efter och kollade inte på dem förens för några månader sen. 

Bilderna är från sist vi var på bio och såg "The three Musketeers", som var en bra film :D
Jag tror bella gillar popcorn... och vi gör sveriges finaste grimarser! ^^ Jag vet faktiskt inte ens hur bella lyckas med sina :P

Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

Väldigt vackra bilder! Ett under att vi inte är modeller hela högen!

2011-11-16 @ 21:36:50
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/
Postat av: Agnes

Haha, jepp!

2011-11-16 @ 22:27:21
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0