Träning! :)

Hello! Jag var på dåligt humör tidigare idag. För att datorn i skolan inte ville sammarbeta, för att vi köpte macrons(kakor) som var en besvikelse(och dyra), för att vi var tvungna att stressa till träningen, för huvudvärk..Ah det kanske räckte där(kom på att jag bara sovit 6 timmar vilket är lite om man heter Agnes). Men så fort jag började träna så släppte det, alltihopa! Man blir ju så mycket gladare av att träna! Om man tränar det man tycker är kul, men några som är kul och om man mår bra så :) Nog om träningen.
Det var meningen att jag skulle göra läxor men blev att jag gjorde annat istället. Ska försöka plugga snart. Lite av tiden gick till exempel åt till den nya kameran(okej begagnade) :) Köpte en Nikon D40 av en kompis, har dock inte hunnit prova den så mycket, men det blir nog bra :) Det är en bra nybörjar kamera och nog för att jag haft en
digital kamera men detta blir min första system. Har alltid velat haft en, digital är ju inte alls lika kul. Känslan av att inte kunna titta i ett litet hål när du fotar, och det kan man ju inte med en liten digital!(Jag vet lite nörd, men att tita genom kameran är viktigt för mig ;) ) Men känns skönt att ha en bättre kamera att fota med, då blir det bättre bilder i bloggen.
En fjäril i mitt fönster här om dagen. Fotad med min gamla kamera, min digital kamera :)

Kommentarer
Postat av: emma

Fin bild:-)

2011-11-08 @ 20:47:11
URL: http://fuckeduponmovies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0