Choklad och plugg!

Hejsan! :) Idag har varit en okej dag. Just nu sitter jag och pluggar, och jag är glad för när min bror kom hem hade han med sig chokladkakor och jag fick en! <3 Mörk choklad med hallon, yummi!
Det dåliga med idag var att Bella fick en boll stenhårt i bak huvudet på idrotten :-( Något sparkade iväg en basketboll hårt. Det jag tycker är omoget är att personen som sköt inte bad om ursäkt. Klart det kan hända att man träffar någon men jag tycker att man ber om ursäkt( jag skulle iaf känna mig skyldig). Så bella mådde illa och blev yr och så, så hon åkte hem senare. Inte bra :-(
Sen hade jag utvecklingsamtal och sen skulle jag vänta på bussen men mamma skjutsade hem mig med jobbarbilen :)
Bilder tagna med min nya kamera får vänta, har inte data sladden till den ;)
Måste fortsätta plugga nu, och senare tänkte jag skriva om eld showen i fredags!
Jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0