Den där Emma..

:D Har just pratat med Emma i telefon, i en timme och fem minuter! Vi lyckas ofta prata så länge, även fast vi kanske inte har något vettigt att säga. Vi kan sitta och prata medans den ena sitter vid spotify och den andra kollar en blogg. Sen kan den ena säga "har du hört den låten? den är jättebra men vad sjunger dom här i låten??" eller "Vad heter den där skådespelaren, han spelar ju det här!" eller "har du sett den här intervjun?? Han är ju så söt när han säger det här!". haha^^ Vi sa faktiskt inte så mycket vettigt, jag skulle mest säga att Izabell kanske inte kan komma idag. Och så snackade vi om mitt spotify. Det är konstigt. Men jag har lyssnat slut på några av mina favvolåtar, så om jag inte skaffar premium så kan jag inte lyssna på det förens jag fått skivorna i julklapp. Men jag ska skaffa premium tror jag :) Nu ska jag hjälpa till med maten och sen ska jag fortsätta med läxan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0