Early night

Hello! Idag har jag haft lucia övning, och det var ganska kul som vanligt. Sen drack jag och emma varm choklad i kylan(okej det är inte ens minus eller snö men ändå..). Jag har försökt plugga nu på kvällen och har faktiskt lyckats skriva en del på engelskan, men det är för att det är mycket roligare än det vi håller på med i spanskan just nu. I spanskan ska vi skriva brev till någon i spaninen och så ska dom svara. Och när vi åker till Barcelona så ska vi besöka deras skola. Lite spännande. Brevet ska vara klart imorrn men jag är verkligen inte klar! Men imorrn kommer jag hem vid 3, skitglad för det händer inte ofta! :) Nu tänkte jag ta en early night och lägga mig och titta på HTG och läsa :) sömn är ju viktigt, älskar ju att sova! Good night!

Tar knappt några bilder med min system kamera men det kan bero på att det är november, vilket betyder ingen inspiration för min del, plus att jag har massor att göra så jag hinner inte sånt! Men blir nog mer bilder när snön kommer, och jul lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0