Grillning och strömavbrott

Hej! :D Är på glatt humör just nu. Igår grillade ju jag, bella och emma i kåtan och det var mysigt. Vi åt spett som bella hade gjort och snackade och åt godis. Vi brukar ha en kväll i månaden då vi grillar. När det går mot varmare tider så ska vi sova där också, för det är jätte mysigt. Vi var alla rätt trötta, så vid ett gick vi in och kröp ner i sängen. Emma åkte hem vid 11 idag och efter det skulle jag och Bella kolla på en film som hette Lyckosökerskorna och var en sån där film med fina klänningar. En gammal film allså, haha. Sen insåg vi att den var 4 timmar och 50 min men började kolla ändå. Vi blev avbrutna av strömavbrott. Men det var lite mysigt. Synd bara att jag behövde duscha och göra läxa(på datorn). Men har hunnit med det mesta idag ändå. Nu tänkte jag sova som en princessa ^^ Är ny duschad och har bytt sängkläder, bästa känslan!! :) Tänkte kolla lite på hem till gården först. Dröm sött!

Vill bara säga att Emma är väldigt snäll för hon tog med Von Benzos nya skiva och Nickelbacks nya skiva och la in dom på min dator. Eftersom jag har lyssnat slut på dem på spotify. Tack :)


Våran eld igår. bilderna på oss var väldigt suddiga.
Läste och hade tända ljus när det var strömavbrott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0