I want candy

Hej ni! Jag har varit hemma en stund nu. Idag kändes som en lite "onödig" dag. Första var vi ju på bio, och den var ganska bra. Men sen hade vi SO och satt vid skolans jobbiga datorer. Då hade vi kunnat skriva uppsatsen vi håller på med hemma. Sen lunch, svenska(som vi hade vikarie i och alla pratade typ bara, eller läste) och sista lektionen, Biologi, fick vi gå hem direkt ifrån för att plugga hemma istället. Men så är det ibland. Just nu sitter jag och gör typ ingenting. Ska kanske göra läxor men slutar väl med att jag kollar hem till gården istället ;)

Det är lite jobbigt för jag är ganska godis sugen...
Bilden är från i fredags, vi åt kinderägg till filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0