Ibland blir man lite besviken på sig själv.

Denna gång handlar det om att jag slarvar bort hela eftermiddagen/kvällen men att göra ingenting, även fast det finns en hel del jag kunnat göra. men men. Nu ligger jag i sängen och gör läxa och ska snart kolla på HTG(nya förkortningen för hem till gården, säger det så ofta ju..). Klockan är ju halv elva så ju mindre jag gör på eftermiddagen desto mindre sömn. Men det är inte så jobbig spanska.
Har rätt mycket att tänka på nu. Förutom ett projekt i engelska(som jag tycker är kul)som jag ligger efter i, så är det lucia övning imorrn, träning och bakning på torsdag och någon dag ska jag hinna upp på stan för att fixa en grej med salamin. Sedan är det ju massa fler läxor och detta med julklappar. Det är ju december om några dar, och god tidv att börja(!!). Men god natt iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0