If today was your last day and tomorrow was to late..

Yäsp, sova är ju typ det bästa som finns. Skulle behöva sova lite till bara. Halv sju och det är kolsvart ute, det är så svårt att komma upp ur den mjuka, sköna, varma sängen så har på hösten. Jag tycker faktiskt det är lite lättare när det är snö ute, för då är allt vitt och det känns lite ljusare ute :)
Bilden här nedan är inte tagen nyligen, som ni kanske fattar. Men jag kollade datumet och den är tagen i mars(!) 2010. är det så här mycket snö då. På tal om mars idag är det exakt 4 månader till jag fyller 16 :)

Nu måste jag gå och käka frukost. Hoppas det går bra på det långa spanska provet idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0