It takes a fool to remain sane

Ligger i sängen och är besviken på mig själv...Asså fan, jag hade hela lördagen på mig att göra läxor och sånt som behövs göras, men såklart låter jag hela dagen gå. Idag har jag tränat och kollat på en film= nöje. sen har jag gjort läxor. inte tillräckligt men lite. Jag har gjort biologin, kanske inte supernöjd men ändå. jag har kommit ganska långt på SO:n. men jah har inte gjort de där sista matte talen som skulle vara klart, eller skrivit på engelskan. Damsugningen har jag också skjutit upp några helger. Men får stressa och bli klar med allt imorrn, så jag förhoppnings vis kan ta det lite lugnt resten av veckan. ligger och stör mig på min skärm som blivit mörkare och det går inte att göra något åt! Nu borde jag verkligen sova. God natt!


En bild på emmas armband, som jag tyckte var lite fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0