Kaos

Det var nyss typ kaos hemma. Alla var sura, ledsna osv. Fast inte jag, jag tyckte vi bråkade över en struntsak. Det handlade om en av våra datorer, som typ gick sönder. Men jag lånade ut min(inte laptopen) för att få slut på tjafset. Jag funderar på och skita i läxor idag och bara dricka upp mitt te, och sen lägga mig och läsa. Sounds great! Kanske kolla på hem till gården också, så slipper man tänka på sitt eget liv.
Imorrn kväll är det gymnasie information eller vad man ska kalla det. Alla nior ska träffas i aulan och få information om gymnasiet. Som om vi inte hade nog att tänka på...
En rolig sak att se fram emot är att vi ska träna innan det :D Längtar! Träning är ju som terapi(!), sömn också. Och om man är sur/ledsen är det perfekt, då blir det nästan att man tar i mer. "Förvandlar sin ilska till kraft typ". Och så märker man hur glad man blir efter :) Men nu ska jag borsta tänderna osv. God natt från mig! <3

En bild från Öland. Skulle behöva semester från alla läxor, gymnasie tankar, hemmet och så. Bara ligga på en strand och lyssna på vattnet.. Fast denna strand är inte så solig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0