long day

Idag blir en lång dag. Är hemma nu och äter och snart ska vi tillbaka till skolan.. Efter skolan tränade vi och det var kul så klart, får se om vi hinner mer träning denna vecka, hoppas :) Ikväll är det info om gymnasiet som jag sagt förut, och det kan hålla på till kl 9, kul. Jag tycker inte dom tajmat det så bra för denna vecka har vi hur mycket som helst och borde vara hemma och plugga istället för att fundera på vad man ska gå för gymnasium..(?!)
Imorrn har vi t.ex ett spanska prov på 5 sidor, jag kan det någe sån där men alla tänkar på min framtid kommer få alla mina inlärda spanska glosor att sippra ut ur öronen..
Vi hörs kanske senare!

Bilden har inget med något att göra, gillar bilden bara :D Kameler är så härliga, och denne kamels puckel hänger ^^ Bilden är tagen i sommras på öland, vi red jämt kameler på öland når vi var små. På öland är ju kameler nästan vanligare än kor...^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0