Min egna lilla åsikt

Lite onödig sak att irritera sig på kanske vissa tycker, men jag har ändå inge vettigare att skriva just nu. 
Jag tycker det är lite tråkigt att alla ska tycka så lika. ett exempel: I alla tjej tidningar(iaf FRIDA) skrivs det om samma saker hela tiden. Jag fick tidningen idag med posten och inte blev jag förvånad när det är en poster med Justin Bieber och en med Ulrik Munther, precis som de tre senaste nummrena..Inte nog med det, en intervju med "Idol André", som också varit med i det tidigare numret. + en poster med One Direction som även dom fått uppmärksamhet i den tidigare tidningen. Hallå?! Variation, någon som hört det? Eller Smaken är som baken, delad? ALLA gillar faktiskt inte dessa typiska flick -idolerna. Klart dom ska göra läsarna nöjda men lite variation tack. Jag vet ju att dom ska skriva om dom som är "inne" nu och att det inte är en tidning om rock och gamla godingar som Johnny Depp och Heath Ledger, hur mycket jag än vill det^^ Är lite tråkigt att det verkar som om alla tjejer i den åldern ska vara så lika. Man ska vara sig själv, och nu menar jag inte att man inte får gilla t. ex Justin Bieber för om det är det du gillar att lyssna på så ska du så klart göra det :) Men hur många lyssnar inte på Topplistan på spotify bara för att "alla andra gör det" ? Och hur många har inte t. ex Adidas byxor(dessa blå byxor med ränder) bara för att alla andra har det? Bara lite funderingar från mig ;) hoppas ingen känner sig träffad bara. Detta är vad jag tycker :)




Vill bara klargöra att jag inte har något mot dessa killar eller folk som lyssnar på dom :) menar bara att det är tråkigt att folk tar för givet att alla ska vara likadana, var dig själv! :)

Kommentarer
Postat av: emma

Håller med!

2011-11-09 @ 21:21:13
URL: http://fuckeduponmovies.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag håller fullständigt med! Alla ser ut som kopior av varandra! det du sa om att du hoppas att ingen känner sig träffad och så kan jag därimot inte hålla med om, jag hoppas att alla de som lyssnar på justin biber skiten kan ta och växa upp! gaaa vad ajg inte gillar den musiken!!! xO

2011-11-09 @ 21:22:34
URL: http://bellaleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0