Mys

Åkte till Bella efter skolan idag och senare blev det att vi åkte vidare hem till mig och kollade på film :) Jag är lite efter så för några månader sedan såg jag Twilight för första gången. Bella tyckte nog det var dags. Idag kollade vi på Eclipse så jag kan följa med Bella på den nya :P Inga favvo filmer för mig men tycker dom är ganska bra :) Funderar på det där med kamera, vill ju ha en systemkamera och ska kanske köpa en kompis Nikon D40. Kan inte riktigt det där men den är nog bra. Blir nog att jag köper den av lathet, då slipper jag kolla i affärer :P Ska fortsätta kolla på hem till gården nu, är skitspännande! God natt!
Har inte så många bilder på denna dator, så fick bli en från öland förra året.
Tyget är min fina Sarong(?) som jag fick av Bella när hon kom hem från Thailand :)

Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

Hola!



Ifall du har väääldigt tråkigt kan du kolla min jävligt tråkiga blogg, som ska bli asskickin'-super-awesome när datorn funkar...

2011-11-07 @ 22:18:55
URL: http://fuckeduponmovies.blogg.se/
Postat av: Agnes

Okej :D

2011-11-07 @ 22:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0