Saturday <3

Hej! Åh, jag har verkligen inga bilder(okej, bara några tusen), jag tar ju nästan inga på mig själv och har inte så många kul bilder alls faktiskt..
Vilken kul dag det var igår! Vi var ju på stan och åt på saigon och såg Breaking dawn efter, mys. Jag berättar vad jag tyckte om filmen i ett senare inlägg. En sak jag tycker var lite häftigt var att vi såg Plura på gatan! Haha, om man bor i stockholm så kanske man inte tycker det är annorlunda att se kändisar på gatan, men i örebro ser man ju inte många! Har sett Jay Smith(!) och Plura typ. Men han skulle vara på invigningen av nya najs prajs idag, så han bor antagligen på hotell här.
En annan sak som var lite kul var att bella somnade på tekniken. Jag funderade på om hon sov för hon låg så stilla och jag frågade emma om jag skulle peta på henne, men hon skakade lite på huvudet oc vi fnissade lite. Fast hon vaknade precis efter det, hon hade bara sovit i typ 5 min så det var lugnt..
En sak som är mer tråkigt är att på idrotten körde vi crossboll(stavning?) och jag slog iväg en boll med typ bara lillfingret så jag har stukat det. Kanske inte låter som en big deal men det gick ju knappt att använda handen igår(är lite bättre nu)! Jag har rätt smala lillfingrar i vanliga fall så det såg kul ut när den blev JÄTTE tjock längst ner och smal för övrigt. Den är lite blå också..
Nu ska jag ta en lång dusch och smörja in mig efter, mina ben är super torra. Sen måste jag ta tag i läxorna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0