Sleepy

Har lagt mig i sängen och lyssnar på Gavin DeGraw medan jag skriver detta. Tänkte läsa lite innan jag försöker sova. Allså "Chariot-stripped version" är så fin! Jag tror mitt spotify har gått ut nu, eller så är det något skumt..Jag kan iaf inte lyssna på "when we stad together" eller "rockstar" med nickelback :-/ funderar på att köpa spotify premium för ett år så slipper man tänka på det, eller höra den jobbiga reklamen..Men det låter dyrt.
Blev inga läxor idag..:S Men SKA göra alla imorrn, och sen hoppas jag på att träna. Nån av tjejerna måste ju kunna? Vill verkligen! :D

Bilden har inte med detta att göra, men detta gjorde jag tidigare idag. Jag klippte massa t-shirtar som jag ska träna i :) Blev nöjd med några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0