söndag 20 november

God morgon! Idag klev jag upp vid 10 och åt frukost. Jag och bella ska antagligen träna sen! Känns skönt både med ordentlig frukost och träning. Igår var nämligen det första jag och bella gjorde på morgonen äta godis. Vi låg i sängen och åt ur godispåsen. Och den sista jag åt igår var också godis..
Just nu vill jag bara skjuta mig själv för jag gör inte läxorna. Jag försöker men det GÅR INTE. Jag vet inte vart jag ska börja. Jag kan försöka länge, kolla runt på internet och första världskriget och läsa i boken, men jag skriver inget...Och imorrn ska den vara inne och biologin också. And guess what?! Kan inte skriva på den heller!
Ahh, ska försöka skriva en stund nu och sen blir det träning och direkt när jag kommer hem är det bara att fortsätta! Får ut ilskan och stressen på träningen istället för på mig själv, ha en trevlig söndag! Och alla ni som inte har läxor ska vara glada ;)
A stawberry <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0